Under 2009

Vad har jag gjort under 2009?
Har sammfattat lite frågor som jag nu ska besvara.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag började gymnasiet i Lund och läser där omvårdnasprogrammet. Och jag förlovade mig med min underbara pojkvän Tobias.
2. Vilka länder besökte du? Danmark bara, om man nu ska kalla det besöka ett land? Skuller vart i Thailand med det blev inte så på grund av min flygrädsla.
3. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, det finns en del saker jag önskar kunde varit med mig 2009 som jag haft de andra åren. Och jag hoppas det bli ändring på det. Att personer och andra ting kommer hänga med mig detta året istället.
4. Var du gladare eller ledsnare år 2009 jämfört med tidigare år? Jag var nog gladare. Men där var en del saker som gjort mig ledsnare än någonsin, men om jag ska sammfatta det hela så har jag varit gladare, helt klart.
5. Finns det något som skulle gjort året - 2009, ännu bättre? Nej, det kan jag inte indirekt säga. Men där finns en del saker som skulle vart pricken över i:et och gjort det bästa, ännu bättre!
6. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ganska mjuk, enkel och lätt. Inget överdrivet, men inte för lite heller. Skulle nog beskriva min stil som defenitivt min egen. Kunde vara mjukis ena dagen till halv rockigt den andra. Men även väldigt flickigt, accesoarer med mera.
7. Vad önskar du att du gjort mer? Ansträngt mig när det gäller både skolan och min hälsa. Fokuserat på skolan, och tagit tag i min sjukdom och ta den på allvar innan det är försent.
8. Förlorade du någon år 2009? Jag förlorade ingen föralltid men jag har förlorat, eller mer tappat kontakten med en del vilket är väldigt synd. Men jag har inte gjort någon större förlust när det gäller annat.
9. Ser du framemot året 2010? Ja, väldigt mycket. Har mycket planerat, saker som jag vill göra och så. Året 2010 kommer bli ett fartfyllt och spännande år och jag ser framemot det! Speciellt att dela det med personerna i min omgivning, med min underbara familj och pojkvän.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: