Söndag, den 3:e Januari 2010

De första dagarna på det nya året har varit toppen. Vilken bra start!
Eftersom jag inte har något tålamod, speciellt inte när det gäller att lägga upp en massa bilder som tar tid att ladda upp med tanke på att mitt internet klydar ganska ofta. Så jag har sammanfattat kvällens bilder som spenderades med annika, evelina och nathalie i två bilder istället, smart, enkelt och praktsikt!
Jag har haft en väldigt kul kväll med spel, snack, kaffe och mycket skratt. Tack för det vänner, det var väldigt trevligt och det får göras om!

Nu är det bara killarna kvar hemma hos mig, David och Adam som också varit med under kvällen men som har hållt sig på mitt rum framför tv:en och aldrig vill vara med på bild, så därför blev det inga bilder på dem. Klockan är närmare 10 och jag börjar bli lite trött. Full rulle hela dagen. Har även klippt katten, som har ovanligt tjock päls och får därför väldigt mycket tovor (?) eller ja knutor, så man får korta ner han päls lite då och då.

Men dagen och kvällen har varit bra och snart ska jag hoppa ner i sängen med en bra film.
Min älskling kommer hem om 2 dagar! Eller ja, tisdag, i övermorgon? Drygt två dagar iaf, vilket blir underbart!

Ha en fortsatt trevlig kväll alla, eller inte. Men kom ihåg dagen blir vad du gör den till.
Ses imorgon, godnatt och hejdå!


Bara så alla vet har vi lekt med mina löshår, jag är inte orangehårig,
jag är brunett. Annika är inte blond och Evelina har inte blont underhår.


Kommentarer
Tom The Brother

Felicia ska du inte nämna att anledningen till att ni klippte Gisse idag är för att röven är full av bajs haha :)(Har min kiss och bajs stund)

2010-01-04 00:16:18
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: