Slappdag!

God eftermiddag!
Inget smink idag, och anledningen till det är att det är en slappdag till max, bara dega framför tv:en och vem orkar ha en massa kladd i huvudet då? Och tycker att ni ska få se den dolda sanningen, me.. utan smink. Naturligt och original är ju ända det bästa, enligt mig. Tycker synd om dem som inte vågar gå en dag utan smink och visa vem man verkligen är. För mig är skönhet när man är naturlig.
Hoppas alla lär sig en dag att man är vacker utan spackel!

Kolla lite på Mathilda med Adam. En ganska rolig film, dock för mindre barn kan jag tycka, men rolig är den när man inte har något bättre för sig än att se en film som egenligen är tråkig?
Nej, idag händer ingenting, absolut ingenting och skönt är det! Min älskling kommer hem imorgon och gud vad jag längtar! Efter den längsta veckan i mitt liv ska jag äntligen få krama sönder mitt hjärta! loveit..

Annars har årets början varit bra, hoppas alla tycker det.
Vi ses sen!
Adios


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: