Skitdag

Godmorgon på er.
Hoppas ni har en bra morgon och kommer få en bra dag för det kommer inte jag. Jag har nämligen blivit sjuk, en förj*vlig sjuka som kräver medicin. Och det bästa utav allt är att min doktor jobbar inte idag, min sjuksköterska har ledigt t.o.m måndag och vårdcentralen har inget tid. Skit bra (Y) Så det ända alternativet att få pencilin på är att dra in till akuten? Är det ett val jag behöver fundera över, om jag ska in dit eller inte? NEJ! Glöm det, sitter inte på akuten i timmar och väntar.. då har jag hellre ont och mår skit! eller...

Eftersom min kropp inte pallar någonting idag så blir det vara hemma, kolla film och bara vara allmänt deppig!
För det passar perfekt till en sånhär mögdag. Men mys blir det ikväll med gottis och med världens bästa pojkvän.
 Ses sen
Take care

Kommentarer
Tom the brother

Stackars lillan, hörde att du blivit sjuk, mamma berättade..Vi saknar dig lillan, du kan väl komma hem snart?!

KRYA PÅ DIG!!

A lot of love,



BROR

2010-01-09 01:44:10
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: