Sjukhuset

Godmorgon underbaringar!
Hoppas allt är bra med er idag. Jag mår bra, lite trött bara. Idag är jag uppe tidigt (för och vara mig) för jag ska, om en timme bege mig till Lund, till sjukhuset för att få vaccination 2 mot svininfluensan. Eftersom jag är i riskgruppen, både ung och har diabetes är det tydligen viktigt att jag får den.
Men det är inga problem med mig, jag älskar sprutor! Och nu tänker ni säkert, vilken sjuk människa. Men nej, jag är inte sjuk.. inte i huvudet iallafall men jag gillar sprutor. Och eftersom jag tar sprutor dagligen så är det heller inga problem. Vet att många har skräck för sprutor och nålar men jag tillhör inte dem!

Idag börjar jag jobba också, eller praktisera igen efter min sjukperiod. Känner mig frisk och kry och tror jag ska orka med att jobba idag. Blir det för häftigt får jag gå hem helt enkelt. Men det ska bli skönt och komma ut, orkar inte sitta hemma hela dagarna, eller ja ligga i sängen.

Annars händer det inget annat vad jag vet för tillfället. Ska ta tåget 10.10 in till Lund och sedan bussen vidare till sjukhuset. Tänkte kolla runder lite i stan när jag ändå är där.
Hoppas alla får en trevlig dag idag, det önskar jag er.
Pussen

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: