Pojkvännen går före datan

Hejsan!
Hoppas allt är bra med er alla, med mig är det super. Pojkvän, helg och gottis, vad mer kan beägara? Nej men nu liggerdettill såhä att jag är inte alls bra på att uppdatera när jag är med Tobias. Eftersom jag tycker, (och han) att han är viktigare än datan så väljer jag att spendera min tid med honom och inte datan. Speciellt nu när han ska åka iväg och jobba på måndag och vara borta i runt en vecka så får passa på att tillbringa denna helgen ordentligt med honom.

Men helgen har varit bra såhär långt. Studiebidraget kom igår och då var det till Center Syd och handla lite med Evelina, Tobias. Träffade och Rebecca, Feffe och Niklas. Blev en nu mascara och annat smink, det behövdes!
Idag har vi varit i malmö på "polska marknaden" som alla kallar det, vet inte om det har något annat namn men jag går efter vad alla andra säger. Har aldrig varit där och vart inte super imponerad men där var billga bra saker. Nu är klockan lite över 10 och jag är med Evelina. Myslördag med godis, och wiispel!

Söndag imorgon vilket innebär vilodag. Och sista dagen med Tobias innan han åker. Nu ska jag tillbaka till spelet och krossa Evelina! Ha det bra allesammans.
Puss & godnatt för ikväll!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: