Om en massa timmar!

Hej!
Jag hade inte ork eller tid igår och skriva ett kvällsinlägg eftersom jag var trött och hade några vänner här och då vill man inte vara osocial med datan så. Men jag hade jätte trevligt, mycket skratt med Evelina, Linda, Rebecca och även Adam. Tack för kvällen!

Nu är det bara.. några timmar eller ungefär 7-8 timmar till min pojkvän anländer hem! Och jag längtar fruktansvärt mycket och det pirrar i magen hela tiden. Ska bli underbart och träffa honom igen. Så idag ska jag bara ta det lungt och försöka göra det bästa av tiden så att den går snabbare sen framåt kvällen umgås med min efterlängtade pojkvän v
Men vi ses givetvis i fler inlägg under dagen, kramen


Jag och linda, innan Evelina och Rebecca kom!

Rebecca som tyckte väldigt mycket om min gris, kärlek vid första ögonkastet?


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: