Min vanliga tur..

Med min vanliga tur så har jag blivit sjuk. Njurbäcksinflammation, inget roligt kan jag tala om för er. Har nog aldrig mått så kast som jag gör nu, det strålar i ryggen och det gör ont i buken. Min älskade pojkvän hämtade ut min medicin igår i Lund eftersom den medicinen jag skulle ha var slut i både Kävlinge och Lödde. Så han tog sin in till Lund och fixade det till mig. Medicinen jag tar är en ganska stark antibiotika, sa doktorn iallafall? Ska ta den nu i 10 dagar och jag längtar tills jag är frisk! Fyf*n vilket helvete detta är, har aldrig mått sämre...

Det började i tisdags natt, så det blev en vända till akuten och fick beskedet där, och det var tur att vi kom in sa doktorn för en njurbäcksinflammation kan vara farligt om man inte får antibiotika. Ska in till min läkare imorgon och göra en undersökning, sen ska jag tillbaka igen en vecka efter det och göra ultraljud på min njurar så dem inte blivit skadade... this is a hell!

Blir inte mycket bloggande nu, ligger i sängen hela dagarna. Passade på och skriva nu när jag mår lite bättre.
Ses när jag är bra igen..
Kram


Kommentarer
Madde

Hej!



Nu har jag lagt upp en tävling i bloggen där du kan vinna ett fint berlockarmband! Mer info finns på min blogg. Delta gärna :)



Kram /M

2010-01-21 18:26:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: