Måste man alltid ha en rubrik?

Det är riktigt jobbigt att man måste ha en rubrik hela tiden, ibland kommer jag inte på någon bra och repriser bli ju tråkiga tillslut. Är det, det vettigaste jag kan skriva just nu? Ja, tydligen eftersom jag har inget annat på hjärtat så får jag skriva helt ointressanta saker. Tråkigt eller hur? Nej, men jag har precis duschat, riktigt skönt! Ingenting händer idag mer än att jag ska ut och gå, om det nu blir av. Blir en film ikväll, som vanligt. Men kanske med familjen, som alltid är trevligt. Hoppas alla har en roligare dag än jag, för denna dagen suger verkligen.

Blir givetvis fler inlägg under dagen/kvällen.

Saker man kan göra.. om man inte har något att göra;
1. Man kan rensa sin garderob, som min innehåller kläder jag glömt att jag har säkerligen.
2. Spela ett spel, spela kort med sig själv eller någon annan.
3. Man kan ta en varmt och mysigt bad och fördröja tiden. Om man har ett badkar.. ( vilket vi inte har längre, eftersom mamma har svårt för att gå så rök det, skit tradigt! )
4. Man kan städa. Om man nu inte är som jag, en pedant j*vel som ska ha det blåst på rummet innan jag går och lägger sig.
5. Baka, de vill säga om man har ingredienserna hemma som man behöver.
6. Eller bara dega framför tv eller kolla en bra film.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: