lördag, kväll och pojkvän


är helt underbart? Kärleken såklart!
Jag fullkomligt älskar att vara kär och kärleken mellan två människor. Gud vad underbart det är, och speciellt om man delar sin vardag med en person som man klickar med. Det vill säga en person som matchar ens egen personlighet. Dock inte för lika men som jag till exempel. Jag älskar att göra någonting hela tiden, vara sysselsatt. Allt från att sitta och pyssla till gå på bio, bowla eller något annat super kul. Och det bästa är då att jag har en fantastisk pojkvän som också tycker om att göra saker. Och en annan dag när vi båda inte orkar göra någonting, då slänger oss i soffan framför tv:en med en bra film och bara njuter av varadras sällskap.
Jag verkligen älskar kärleken!
Det får bli dagen HISS? Ja, det blir bra.

Take care

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: