Ledig från praktiken, hemmakväll!

Nu har jag ingenting viktigt och skriva mer än att jag verkligen suger på att uppdatera. Tycker inte datan är lika lockande längre, men jag ska göra mitt bästa. Igår jobbade jag sista dagen för denna vecka, 07.30-15.00 helt okej tid tycker jag. Dock var jag väldigt trött, men jag höll ut. Tog det lungt och kolla film med pojkvännen framåt kvällen. Idag ska vi bara slappa, kanske ut och käka och ta någon mysig fika eller något. Blir en film ikväll, och jag hoppas på skräck medans Tobias är mer åt komedi-hållet. Imorgon ska vi på bio och se Avatar i 3D, ser jag framemot då dem flesta som sett den säger att den ska vara riktigt bra! Får se vad den har att ge..

Nu ska jag äta frukost, klockan 13.50 och fixa till mig lite, sen återstår det bara och se vad dagen har att erbjuda.
Take care


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: