Ingen uppdatering igår

Godkväll
Har några saker och säga och en eller två bilder och lägga upp idag. Blev inte fler inlägg igår eftersom min pojkvän kom ju hem. Och han överraskde mig, han skulle ringa när han var hemma. Och i mitt i väntan ringer det på dörren. Min bror skriker öpnna! Och jag svarar öpnna själv, och mamma ryker in öpnna nu det är ju till dig. Det är Tobias! Nej, säger jag det är inte Tobias, för han skulle ringa när han var hemma ju! Men bara öpnna säger både mamma och min bror. Och vem står där? Tobias! Oh, gud så glad och överraskad jag blev. Äntligen fick jag krama om honom igen, oh nej det var verkligen underbart och höjdpunkten på lovet.
Och efter en pratstund med mamma om hans resa bär det av hem till honom där han säger att det ligger i present till mig som beskriver hans kärlek till mig. Kan det blir mer romantiskt?
Nåväl, när vi kommer hem går han med mig till hans rum och på sängen ligger en liten ask, mitt på sängen.
Och blyg som jag är, fortfarande för min egen pojkvän efter 14 månader? Så tar jag händer för huvudet medan Tobias tjatar på mig att öpnna.

Och jag öpnnar..
Två helt bedårande, örhängen. I vitt och rött guld, på en halva rött guld och halva vitt och i mitten ett mönster. Så grymt fina! Och vet ni det bästa? Dom matchar våra förlovningringar! Han är ett helt oslagbar och jag var verkligen mållös... Tack hjärtat!

Jag har verkligen haft världens bästa dag både idag och igår. Vi har kolla på film, vi har ätit ute tillsammans.
Och bara varit allmänt nykära igen, v

Lägger inte ett inlägg till efter detta om vad som hänt idag, och därmed bilder!


Kommentarer
linda

så jävla gulligt :)<3

2010-01-06 21:45:52
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: