Hej på er, längesen?

Hej på er, och hej bloggen igen nu efter 5 dagar!
Jag har varit urusel på att uppdatera nu den senaste veckan och varför undrar ni då?
Jo, eller nej, jag har inget bra svar på det. Jag har inte haft tid att sitta vid datan helt enkelt.
Jag har fokuserat på allt annat runt om, om det är något viktigt kommer jag inte ihåg men datan har jag inte prioriterat först denna veckan och så är det bara. Jag vet att ni har saknat mig, därfär får ni en kortfattat uppdatering om vad som hänt mig och mitt liv den senaste veckan!

Jag har under (dessa 5 dagar, som jag såg nu när jag kikade in) gjort en massa skoj, kanske?
OHH mitt minne suger. Iallafalla så har jag börjat praktisera, började i Måndags och det var över mina förväntningar. Mycket jobb, trevliga människor och faktsikt förvånadsvärt väldigt roligt. Vad praktiserar jag då? Jo, på ett älderboende, på Billingshäll i Kävlinge. Mer information vill jag inte gå ut med eftersom vi har tystnadsplikt och inte får säga någonting mer, tar inga risker men nu vet ni var jag håller hus iallafall.

Jag är nu inne på 2:a dag, och det blir det 3:e dagen idag nu snart. Börjar 15.00 idag, riktigt skönt men "jobbar" till 21.00 kanske lite mindre roligt men erfarenheten är jag ute efter! Jag har ändå haft väldigt bra tider denna veckan, började .730-14.00 i måndags och var ledig i tisdags, hur soft som helst huh? Och igår jobbade jag från 08.00-14.30 så det är helt okej för mig.

Nej, gud vad jag har skrivit en massa nu. Ska göra mig i ordning nu, för att sen bege mig till praktiken 15.00.
Kramen

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: