Gratis fotografering?

Godkväll kära bloggare och bloggläsare och alla andra trevliga människor!
Hoppas alla har haft en bra helg men även en bra dag. Jag har haft både en bra helg och en bra dag.
Idag blev det ingenting av dagen mer än tv/film och lite gott på det. Tobias har spenderat halva dagen framför tv:en, inte med film utan med tvspel. Evelina tittade förbi några timmar också, och jag tackar henne för en bra helg! Mycket skratt och, vad ska man kalla det, konstigheter kanske? Ja, det får bli rätta ordet.

Imorgon åker Tobias och är iväg i 8 jobbiga dagar. Tråkigt för mig men tiden går fort. Får väl tröstäta eller något i den stilen. Han åker ju redan 13.10 också och då är jag på jobbet!!! Jag hoppas jag kan ta min lunch då så jag har en chans att säga hejdå till honom. 

Ohh, just det. Nu till den viktiga saken! Lägg märke till rubriken. Jag har nämligen fått en gratis fotografering på turning torso i malmö med 5 vänner. Fick ett samtal idag om det, trodde först att det var någon som körde en busringning eller något men nej, det var ingen busringen för jag kollade upp det osv. och har fått tid där. Så kära vänner, gratis makeup, hårstyling och kläder, foto + billiga foto hade väl inte varit fel? Är på jakt efter 4 stycken som jag gärna vill ha med. Men håll med om att det var... em.. chockerande? Men, gratis vaf*n? olalaaa

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig i sängen med en bra film och Tobias. Får bli en sista myskväll innan han åker. Men vi hörs som vanligt imorgon.
Puss och godnatt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: