Godmorgon denna fredag

Godmorgon!
Hoppas alla sovit gott och mår bra. Jag har sovit gott och jag mår bra men jag är fortfarande trött. Gick upp för bara en kvart sedan och satte mig här direkt. Eller nej, gjorde kaffe först. Jag vart på jobbet igår, men jag skrev inget inlägg! Var ute med några vänner, sen käkade vi så jag hann inte. Men det gick bra igår, det kändes skönt och vara tillbaka.
Är egentligen ledig idag men för att ta igen timmarna så ryker jag in och jobbar idag också. Börjar 8, så ja har lite brådis men slutar runt 14.00

Fredag, och det älskar väl alla? Jag ska spendera dagen men Tobias, och kanske hitta på något med lite andra vänner! Måste göra mig iordning nu.

Ha en trevligt dag så hörs vi sen!
Puss


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: