God fortsättning!

Eftersom det blev en del bilder igår har jag pysslat ihop dem flesta i två bilder bara för det inte ska bli inte massa skrollande (?) och det blir enklare och sammafatta litegrann.
Men jag hoppas alla hade en lika bra nytt år som jag. Jag hade jätte trevligt och jätte roligt. Nog det bästa nyåret hittils. Dock hade det varit pricken över i:et om min älskade pojkvän varit med, men det får bli nästa år.
Såhär dagen efter kan jag tänka mig att dem flesta är trötta, huvudvärt baksmälla? Blir ta det lungt och blicka tillbaka till igår. Tack michelle och theo och min familj för det underbara nyåret jag fick. Och tack alla vänner som skrev gott nytt år! Ni är guldvärda. Och tack till dem gjorde mitt 2009 underbart, dem vet vilka det är och jag tackar er tusen gånger om.
Ha en god fortsättning allihopa, och en bra början på det nya året - 2010!


Mycket pussar, därför pussar jag min metoyou nalle jag fick av baby (L)

Kusin, theo och jag med gottissaker och god dricka, tack!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: