Frågor

Vad heter du?
Felicia Kambrink Andréasson heter jag.
När föddes du?
1992, den 7:e Oktober i Lund.
Var bor du nu och med vem?
Jag bor i Kävlinge med alla mina familjemedlemmar, men seperat. Mamma bor på Korsbacka och pappa bor på Garvaregatan.
Jobbar du eller går du i skolan?
Jag går i skolan, i Lund på Vipan. Läser omvårdnadsprogrammet inriktning barn.
Har du några framtidsplaner?
Ja, självklart det har väl alla på ett eller ett annat sätt. Själv vill jag jobba inom vården och hjälpa barn med kroniska sjukdomar. Vet inte riktigt var jag vill bo men Kävlinge är uteslutet, här vill jag inte bo kvar. Vill ha en stabil ekonomi, pojkvän/sambo eller gift så småning om och barn givetvis! Men det får vänta tills ekonomin är ett boende står stadigt.
Vad är din högsta önskan?
Min högsta önskan är att gå vidare i livet. Kunna stå på egna ben och klara av vardagen. Att man ska klara av att växa upp till en bra medmänniska och upptäcka världen!
Hur gammal tror du att du blir?
Måste man verkligen svara på denna? Okejdå, haha som det ser ut just nu så om jag har tur så lever jag väl till 50 iallafall. Med tanke på min hälsa, röker, tränar inte, äter helt fel och sköter inte min sjukdom så blir min ålder inte hög. Men en annan livsstil som jag försöker leva nu, så kommer jag väl säkert bli väldigt gammal.
Vad älskar du att göra?
Jag älskar att göra någonting hela tiden. Klarar inte av att sitta still, vill ha något att göra hela tiden. Men jag älskar att baka, rida, spendera tid med familjen och vänner och vara med min älskade pojkvän! Älskar även att vara ute i naturen, finns inget skönare än en frisk promenad i en trevlig miljö!
Vad hatar du att göra?
Duscha när det är kallt (vintertid) Man fryser riktigt mycket när man går ut ur duschen och det är inte kul! Vad hatar jag mer att göra? Hmm, läxor! Tråkiga läxor, som matte det hatar jag verkligen. Sen hatar jag väl att inte ha någonting att göra, bara sitta och glo är över tråkigt. Sen hatar jag att vänta, usch det är det värsta jag vet. Att vänta på något/någon, tiden går 10ggr sagtare, ja det är drygt iallafall!
Vad är din favoriträtt?
Tonfisksallad och mammas korvstroganoff utan tvekan.
Äckligaste maträtten?
Måste säga rotmos och spenat. Urk, kan inte förstå hur man kan tycka det är gott. Blä!
Sista frågan Vill du tillägga något?
Nej, tycker jag svarat på mycket nu och nu vet ni lite om mig. Behöver väl inte veta mycket mer?
Annars är det bara och fråga!
Ciao


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: