Först middag sen akuten

Hej vänner
Hoppas alla mår bra. Jag mår sådär, det är lite bättre än igår men långt ifrån bra. Varför står där nu "först middag sen akuten" på min rubrik, jo det kommer jag till snart. Och vill säga bara säga att jag har dålig uppdatering just nu eftersom jag är med min pojkvän och har inte tid att nörda mig framför datan då. Men jag försöker när han gör annat. Ja, varför heter nu min rubrik så då? Jo, vi ska på middag idag, jag, tobias + hans familj, ska bli mycket trevligt! Men efter det är akuten planerad. Måste verkligen ha antibiotika(?) för detta skit. Så spendera kvällen på akuten blir väl höjdpunkten idag? Nej, verkligen inte, hatar det men måste man så måste man.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen ska jag fixa mig och sen bär det av till malmö och där väntar middag!
Hoppas alla får en bra dag.
Puss på er

- Jag vet vad ni tänker, man brukar inte planera in att man ska till akuten. Men jag gör! Vad ska man göra när det inte finns något annat alternativ och det är viktigt att man får medicin så det inte blir värre?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: