Filmkväll?

Dagen börjar glida mot sitt slut för min del. Ska lägga min snart för jag är väldigt trött och det tror jag fler är. Dagen efter nyår är ju alltid seg, eftersom det var full rulle igår så var det slapp dag idag. Och imorgon är det nya tag och nya utmaningar. Får börja leva imorgon och se vad detta året har att ge. Har höga förväntningar men jag tror det ska bli ett ännu bättre år än 2009! Eftersom nu vet man vilka man vill ha vid sin sida, vilka vänner osv. Och det innebär ett år utan skitsnack, lögner, svek och falska människor vilket ska bli kanon.

Skolstarten för denna terminen är inte långt borta
Själv börjar jag redan den 7:e vilket kan kännas onödigt eftersom det är två dagar sen är det helg igen? Men vi ska få information om vår praktik så det jämnar väl ut sig.
Nu ska jag sätta på en bra film och sedan dvala mig in i en god nattsömn.
Ni får sova gott, kram på er

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: