Familjemys

  Ett socialt sällskapsspel, för hela familjen.

Har precis spelat familje geni med mamma. Ett väldigt roligt och lärorikt familjespel för hela familjen! Man blir lätt allmänbildad eftersom det rör sig om frågor runt om i världen. Faktsikt ett kul spel, prova själv!

Fick även ett underbart samtal av min pojkvän som sa att allting var bra och att han gjort allt för att försöka nå mig. Efter som det blev ett konstigt avslut igår när vi pratade runt 8 tiden så avbröts samtalet bara och vi hann inte säga hejdå och det är aldrig kul. Så nu kunde vi prata i drygt 4 minuter, de bästa 4 minuterna i mitt liv nästan.
Den gottegrisen har ju snorklat hela dagen och dykt och kollar korallrev, och underliga fiskar. Han sa att det var riktigt vackert. Jag är inte avunsjuk, nejdå inte alls... mhm kan ju diskuteras lite om den saken.
Ska slänga mig i sängen nu och kolla lite tv för det är vad man orkar idag.

Vi ses ikväll


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: