En vända på center syd

Hej!
Nu har jag precis kommit hem från center syd! Hittade mycket fint och gjorde många fynd för ynka 500-lappen. Två tröjor, ett par örhängen, tights med tryck och söta skor! Och allt för runt 500! Snacka om att jag gjort bra fynd idag och jag är väldigt glad och nöjd!

Men, det roliga tar inte slut här för jag ska tillbaka. Min kära pojkvän kommer hem snart och efter han duschat ska vi tillbaka till center syd och kolla efter en tefelon till mig. Får se om jag ska köpa en, annars ska jag kolla runder lite på fler kläder och smycken! Bilder kommer på vad jag handlat. Nu ska jag göra mig hemmastadd. Behöver varva ner lite nu eftersom jag slängde mig vid datorn direkt när jag kom hem!


En av mina två söta tröjor. ^^

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: