Efter en härlig tupplur

Hej!
Idag vart det skolstart för dem flesta, vissa har ju turen att börja den 11:e och får denna sista veckan plus helgen. Vilket jag kan tycka är skönt för dom när jag inte förstår varför vi egentligen ska gå dessa två dagar. Väldigt onödigt.

Som sagt, skolan idag och det var lungt. Började 20 över 11, fick information om vår praktik och sen var det lunch och sen engelska sen slutade vi eftersom våra två sista lektioner var inställda så man ska inte klaga!
Tog 39 tåget hem och Tobias hämtade mig på stationen och sedan stack vi hem till honom och la oss i hans varma säng och kollade lite på tv. Jag passade på och ta en tupplur, vilket jag var underbart. Så trött jag var...

Nu står min duktiga man och lagar mat som en annan "hemmafru" väldigt imponerande faktsikt, får hoppas det smakar också?
Nu ska jag nog hjälpa till, duka eller något så jag har inte tid och sitta här.
Puss så länge


Jag och Tobias!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: