Dålig uppdatering

Godmorgon på er!
Det blev inga fler inlägg igår för jag vart inte hemma förrän runt halv 7 och orkade inte sitta vid datan. Men som jag skrev igår, var en vända på entré i malmö. Där hittade jag ett par beiga tights och en blå tröja! Kikade efter allahjärtansdag present till Tobias också men jag hittade inget som passade just honom. Men det är ju en bra tid dit så jag har god tid på mig!

Sitter här i köket och tittar ut. Och gud vad det snöar? Har kommit väldigt mycket över natten också. Usch, nej jag tycker vi har haft snö och vinter så det räcker nu. Vill ha sommar!

Ingen praktik idag heller... ohh blir galen! Jag SKA gå imorgon oavsett vad alla säger, min doktor, läkaren eller mamma. Jag ska gå, sen är det slutdiskuterat om den saken. Nu ska jag ner i sängen igen och "morna" mig.
Puss så länge. v

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: