Bangkok Hilton, tidsfördriv?



Har precis sett lite av denna filmen (med en ung Nicole Kidman) eftersom den är 3,5 timmar lång så tänkte jag den är ju ett perfekt tidsfördriv, en intressant film som gör att tiden rinner iväg! Men nej, jag har ingen ro eller koncentration till att se någonting just nu! Eller så någon film över huvudtaget. Jag är så spänd och exalterad i väntan på att Tobias ska komma hem. Känns nästan som om jag är kär på nytt, ni vet den där känslan när man ska träffa en man tycker om för första gången? Så känns det, nästan pinsamt och obehagligt i en positiv riktning såklart. Men klockan tickar på ovanligt fort vilket är bra, klockan är redan halv 5!
Ska och duscha snart, och det tar ju sin lilla tid och sen ska man vänta på att håret ska torka, sen välja kläder och sminka sig och fixa sitt hår och det tar ju tid vilket också fördriver tiden. Oh, nej gud vad jag tjatar om tidsfördriv och klockan hela tiden, förlåt! Men jag är så spänd!

Ilovethisfeeling. wonderful

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: