Back home

Goddagens.
Nu är jag hemma igen efter en dag på center syd, eller ja några timmar drygt.
Varit där med en vän, Evelina! Trevligt var det, blev lite god mat också på speedy lee, wook och sådant.
Handlade ett par skor till, beiga och en jätte söt kofta också beige. Gud vad jag handlat denna veckan, och så himla billigt allt varit.
Ah, är supernöjd!

Min älskling är på väg hem från båstad och eftersom motorvägen är avstängd i detta oväder så får dem ta småvägar hem vilket innebär att dem inte är hemma förrän lite senare.
Bara jag som hatar detta vädret?  Fick verkligen kämpa genom snön på vägen hem, kommer ha träningsvärk imorgon!

Nu ska jag fixa lite med mitt rum sen slänga mig en sängen med datan och koppla av och hitta lite roligheter.
Puss på er!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: