Äntligen

Nu ska jag, för första gången på evigheter känns det som dricka en kopp cappucino(?) Det var längesen, och har dock inte kunnat dricka något kaffe alls nu medan jag varit sjuk. Men idag känns det bättre men det är långt ifrån bra. Var på kontroll igår och det såg fortfarande inte bra ut. Har fått en tid den 5/2 till röntgen så dem kan kolla upp så mina njurar inte skadats eller något.

Vaccination 2, svininfluensan?
Bara jag som blivit kallad eller? Har inte hört något snacka om det alls.. Jag ska dit redan nästa vecka? Märkligt.
Idag är det fredag men eftersom jag är sjuk händer ingenting mer än att ligga i sängen och tycka synd om sig själv...

Blir väldigt "hattigt" nu med mina inlägg eftersom jag slänger mig till datan när jag känner att jag orkar. Och för det mesta gör jag inte det nu i dessa sjukdagar. Krya på dig Felicia, tack Felicia!

Take care

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: