Ännu mer snö

Godmorgon.
Efter en lång mardröms natt, kan vi kalla det, vaknar jag runt 10 tiden. Hade en hemsk dröm, drömde att Tobias blev misshandlad så svårt att han inte överlevde. Vad är det för en dröm egentligen? Nej usch, det var skönt att vakna upp jämte honom och se att han var okej. Men det blev en utdragen morgon, vaknade upp i lugn och ro med ett hyfsat väder/ljus. Dock snöade det jätte mycket och nu har det lagt sig ännu mer på marken och det tycker jag inte om.
Jag vill ha sommar och är nog inte ensam om det.

Söndag. Vad har en söndag att erbjuda tro? Ingen aning faktiskt. Ligga hemma i sängen med en bra film är nog det bästa alternativet. Men rastlös som jag är åker väl jag och Tobias och gör någonting. Får se vad det blir.

Ska och jobba imorgon, 07.30-15.00 och min lärare kommer på besök för att se hur det får för mig. Hon kommer väl runt 9 och då kör vi en utvärdering under tiden som gått. Hoppas dem är nöjda med mig, och med den lilla tid jag hann vara där innan jag fick njurbäcksinflammation. Nu ska jag gå och göra en härlig och frisk frukost, sen får jag se vad det blir av dagen.
Adios


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: