Världens bästa dag!

Livet leker - speciellt mitt!
Just nu är jag på strålande humör! Jag vet inte varför men jag har mina aningar. Mitt blodsocker har legat under 10 hela dagen - och det är riktigt j*vla skit bra! Och jag har tagit mitt insulin också, till alla måltider. Oh, jag är verkligen stolt över mig själv! Plus att det är en riktig vårkänsla i luften idag - hörde hur några fåglar kvittrade till imorse och det har varit så friskt i luften och varmt. Oh, denna dagen har varit så himla bra och helt perfekt. Gud vad glad jag är! Nu gäller det att hålla diabetes såhär, ska felicia lilla se att allt ordnar sig - iiiiihhh

Dock ska det ju alltid finnas något som förstör ens glädje. Jag ska tillbaka till akuten imorgon - inget vidare. Men jag ska inte deppa över det ändå för jag har bra blodsocker att visa upp så dem har inget dåligt att säga.
Kom hem från jobbet för ca 30 minuter sen. Jobbade en timme extra idag vilket inte gjorde mig något.
Nu ska jag nörda mig framför datan för jag har inte mycket annat och göra. Förrutom att vara så himla glad!!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: