Utan pojkvännen

Godkväll.
Förlåt för jag inte skrivit på hela dagen, har haft fullt upp. Började jobba redan klockan 07.00 idag då jag kom upp lite försent så hann jag inte sätta mig vid datan för ett morgoninlägg. Hoppas ni nöjer er med ett nu, sammanfattning om vad jag gjort idag.

Som sagt, jobbade idag och det var helt okej. Lungt och skönt men även mycket roligt! Slutade 15.00 så jag kilade hem i detta "snöoväder" och la mig på sängen och andades ut! Är ledig imorgon vilket är jätte skönt! Jag har precis käkat middag, det blev fisk med potatis och remoladsås(?) det var faktsikt gott, längesen vi hade fisk så det satt inte fel.
Nu sitter jag här och kollar runder lite. Har inte mycket mer att göra nu när Tobias inte är hemma och tråkigt är det. Men, jag överlever och får göra det bästa av situationen.
Ska krypa ner i sängen nu med en god glass och kolla på tv.
Seya!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: