Sjukhuset och hem igen



Godmorgon.
Hoppas alla sovit gott och haft en bra natt. Jag spenderade halva min natt på akuten i Lund. Dock fick jag inga bra besked men jag fick iallafall åka hem under natten. Jag ska tillbaka idag igen efter lunch och bestämma med doktorerna vilken medicin jag ska ha osv. Tråkigt att man ska drabbas av skit alltid. Men sånt är livet och man kan inget göra mer än att gilla läget!
Jag ska sätta mig ner nu och äta mig en god frukost! Sen efter det ska jag göra mig iordning och sedan bege mig iväg.
Ha en bra dag allesammans! Bättre än min iaf..
Kram på er


Kommentarer
melinda

Vad är det som har hänt? :o

2010-02-03 11:50:08
URL: http://mehlinda.blogg.se/
Jag

Njurbäcksinflammation som gått upp för försen antibiotika. Och en massa annat mög som jag inte riktigt fatta vad det var, men ska in idag igen och få reda på mer med allt och medicin och sånt. Får hoppas på det bästa!

2010-02-03 13:19:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: