Sakta men säkert?

Vet ni vad jag upptäckte precis? Jag kan sätta upp mitt hår!
Och varför denna uppståndelse för att jag kan sätta upp mitt hår undrar ni säkert..
Jo det är såhär att för någon/några månader sedan klippte jag av allt mitt hår eftersom det var så slitet efter alla färgningar jag gjort. Jag var då vid det tillfället blond men fick ett ryck och tänkte: " Nu ska jag inte ha slitet hår längre! " Så jag färgade tillbaka mitt hår till brunt, som är min naturliga hårfärg och sedan klippte jag av allt! Och nu menar jag allt, det blev superkort men jag blev faktiskt nöjd med det. Och nu är det såhär att det har ju växt en bra bit må jag säga och jag kan faktiskt sätta upp det i en minimal tofs eller med klämma och det är fantastiskt! Jag har saknat att inte kunna sätta upp håret och göra något kul/snygg frisyr med uppsatt hår. Så idag - när jag ända inte har någonting att göra kan jag sätta mig framför speglen och prova mig fram till snygga frisyer! En ganska kul och ett bra tidsfördriv när man inte har någonting att göra!
Så, sakta men säkert så börjar håret bli längre!



Kort, eller hur? Ska leta efter en bild där jag har långt hår så ska ni få se skillnaden!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: