Mår inte bra idag.

Godmorgon!
Det är faktiskt ovanligt att jag är uppe såhär tidigt på morgonkvisten, eller ovanligt att jag är uppe runt halv 7 ny duschad! Jag brukar aldrig duscha före halv 7 men idag blev det så. Kände att jag behövde mer tid så jag inte behöver stressa till praktiken!
Mår inte riktigt bra idag, har ingen ork till att jobba egentligen.
Ni vet, sådana jobbiga dagar då man vill ligga i sängen hela dagen? Sådan är min dag idag, blä!
Idag slutar jag 15.00
och efter det vet jag ingenting. Förrutom att sakna min älskling!
Nu måste jag fortsätta fixa till mig lite.
Puss på er


Morgonbild i favorittröjan - nyduschad och osminkad - trött och gnällig!

Kommentarer
Anonym

Jobbigt värre. Men i morgon är de helg :D! Fin blogg.

2010-02-04 07:49:47
URL: http://lindahogfors.blogg.se/
Jag

Yes, livet är tufft ibland.

Inte för min del, ska jobba i helgen..

Tackar för det!

2010-02-04 16:30:56
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: