Måndagmorgon

Godmorgon!
Ingen mer uppdatering igår om hur min Söndag såg ut, förlåt för det men jag var så trött så jag orkade inte. Men min Söndag var bra, lugn och rolig men framför allt läskig! Jag var med Evelina framåt kvällen och då kom vi på att vi kunde kolla på "ghosts" på youtube. Där hittade vi många riktigt räliga och läskiga klipp så vi satt här och var skit rädda. Men, kul hade vi! Så min Söndag blev bra!
Måndag - och jag väntar på ett samtal från läkaren på akutmottagingen om mina provsvar! Jag är fortfarande inte frisk och vill gärna ha ett svar på vad detta skitet är, det suger verkligen och gå runt och vara sjuk och ha ont utan att veta varför så jag hoppas jag får svar på det idag!

Annars önskar jag er alla en trevlig måndag!
Hugs


Bild från gårdagen - jag och Evelina!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: