inget jobb - lika dålig..

Godkväll!
Hoppas att ni alla haft en bra dag och har en bra kväll! Jag har haft en halvjobbig och tråkig dag eftersom jag spenderat den på akuten och röntgen. Kom till sjukhuset 10.00 och blev inkallad till ultraljudet 10.30 - dryg väntan där. Hela 40 minuter tog det att ta ultraljud på mina njurar. Drygt 20 minuter på var sida. Men provsvaren såg bra ut, hade inga förändringar och min njurfunktion var som den skulle! Det är en verkligen lättnad att få bra besked. Dock har inte smärtan försvunnit och dem kan ej förklara varför jag fortfarande har ont över njurarna. Fler forvsvar väntas och dem får jag på måndag! Några provsvar till om njurarna så jag får se vad dem säger.

Ikväll - just nu är jag med Evelina och Rebecca. Vi smådricker lite eller så "chillkrök" som man kallar det idag och det är jätte trevligt. Mycket skratt spel och snack. Alltid lika roligt och umgås med sina tjejvänner! Min mamma är också med och spelar, lika roligt de.

Det blev heller inget jobb idag. Kände att jag inte orkade med tanke på smärtan. Men, jag har fått en ny antibiotikakur som ska lindra smärtan så man får hoppas att det hjälper. Men det är riktigt tråkigt att behöva må såhär dåligt och jag hoppas verkligen att det blir bättre snart så jag kan jobba ordentligt igen och hitta på saker!
Nu ska jag återgå till mina vänner och vara social.
Ha en bra kväll!
Puss&kram


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: