Home again

Nu är jag hemma igen, finally! Tog inte så långt tid som jag hade räknat med och det är ju bara ett plus i kanten. Drygt 5 timmar, inte så hemskt för har man otur kan man ju sitta där i upp mot 9-10.
Jag fick inga bra besked idag heller, dem tog fler prover på mig och svaren får jag på fredag då jag ska tillbaka dit igen. Ska röntga eller göra ett ultraljud på mina njurar så att dem fortfarande är okej.

Detta är skit tråkigt, men sånt är livet. Man får som sagt gilla läget och försöka göra det bästa av situationen!
Jag tänkte städa rummet för här är det verkligen kaos.. sen efter det lägga mig i sängen med mitt choklad och lite varmt te och gosa för mig själv. Ingen pojkvän, han får finnas med mig i tankarna istället. (L)

Ska jobba imorgon, får se hur det går med tanke på att jag blivit sämre.
Ska inte tråka ut er mer nu. Ni får ha en bra kväll. Godnatt om vi inte ses i ett inlägg till!


Fick två mackor när jag kom efter som jag ej ätit något. Service!

En "repris" bild, andra kläder - annan dag!

Dem var så generösa idag, fick både mat och täcke + kudde!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: