Hjärtat kommer hem!

Godmorgon!
Nu har det kommit till dagen då min älskade Tobias kommer hem! Och vet ni vad jag kom på och såg till min stora förtjusning? Jag har inte sagt eller nämnt honom i några inlägg.. kanske lite elakt men jag skrev ju att när han åkte skulle ni bara läsa om mitt gnällande efter honom, men nej! Hah, då tråkade jag inte ut er över den biten iallafall!

Men som sagt han kommer hem idag och jag har längtat jätte mycket efter denna dagen. Tycker faktiskt att veckan gått ovanligt fort. Annars brukar det vara dem längsta dagarna eller veckorna i mitt liv när han åker iväg, men inte denna gången vilket känns skönt! Har precis stigit upp och ska snart hoppa in i duschen! Sen blir det en god frukost framför tv:en.

Önskar er alla en bra dag!
Pussas & kramas


Här är min underbara pojkvän! Världens bästa <3


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: