Dags att gå..

Nu är jag helt klar och jag börjar om 20 minuter! Det känns toppen, nu kan jag sitta en stund utan och stressa innan jag ska gå. Jag bor bara drygt 500 meter kanske från där jag jobbar så jag kan gå 5 minuter innan och det är underbart!

Jag har bilderna på hur mina läkare ser ut i mitt huvud och det ska hjälpa mig att komma ihåg mina sprutor sa läkaren på akutmottagningen igår. Jag har tagit min spruta idag + blodsockret och jag ska fortsätta med det hela dagen och för all framtid! Klockan inom mig ringde till lite nu när jag varit på akuten två dagar i rad, och förhoppningsvis ska allting gå! Det är verkligen på tiden att det fixar sig nu annars kan det gå illa...
Men håll tummarna för mig!

Nu sticker jag, önskar er alla en trevlig dag så hörs vi här igen när jag kommer hem!




Sminkad och påklädd - klar att gå!

Puss på er!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: