Alla hjärtans dag!

Alla hjärtansdag idag! Vilket innebär en romantisk dag för dem som tycker om varandra. Dags att göra något gulligt, något speciellt för någon man tycker om, eller? Nej, inte enligt mig. En helt vanlig dag, en dag precis som alla andra, varför är den då speciell? Men man kan vara extra snäll idag - göra något fint för någon kanske. Hjälpa mamma med disken, eller laga maten. Säga något fint till någon som "vad fin du är idag" eller något annat gulligt så att någon blir glad. För glädje för mig, är när jag gör andra glada!

Dålig uppdatering, iknow.
Men en sammanfattning på min helg får duga!

Fredag: Var jag och Tobias på bio och såg Avatar 3D i malmö på Royal. Det var verkligen en super bra, spännande och framförallt vacker film och det var värt pengarna! Jag har inte hört någon som sagt att avatar var nått sånär bra eller någon sånt, utan jag har bara hört att den är "skit bra" och jag fick själv uppleva den i fredags. Vi hade även 15 månader då, jag och tobias, så v passade på och göra något kul!
Lördag: Gjorde vi inget alls, var bara hemma och tog det lungt. Hade lite gott och nördade oss framför tv:en, spelade tvspel vilket var underhållande!
Söndag: Dagen har inte kommit så långt men än så länge har vi inte gjort någonting. Kanske ska träffa Evelina framåt kvällen men annars ska vi bara ta det lungt och softa hela dagen för att sedan lägga oss tidigt för jag ska nämligen jobba imorgon!

Puss


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: