Under året 2010


1. Fyllt arton, den sjunde oktober.
2. Fått en hund i födelsedagspresent av min mamma.
3. Varit i Stockholm för första gången.
4. Varit i Köpenhamn och firat farmors födelsedag.
5. Gått upp 6 kilo?!
6. Fått problem med njurarna + varit inlagd på sjukhus.
7. Bytat skola.
8. Börjat samla på one tree hill boxarna.
9. Köpt en ny telefon.
10. Tvättat i tvättstugan som tillhör Korsbacka för första gången.
11. Blivit stoppad av polisen.
12. Förstå att diabetesen är allvar och börjat sköta den.

Det var en del av det saker jag gjort under 2010. Givetvis har jag gjort så mycket mer, men dessa 12 punkter är dem jag anser som är högtider för mig typ.. Är väl de saker som är "stora" händelser i mitt liv under 2010.

Har du någon träff på en punkt som du också gjort i år?


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: