Today's the day

Godmorgon!
Allt bra, sovit gott? Jag har sovit som en gudinna! Fick sovit lite längre idag också, vart jätte skönt och det behövdes. Dock har jag en retlig huvudvärk. Alltid någonting eller hur? Äh, en huvudvärkstablett och lite vatten gör susen. Iallafall, idag ska jag och Tobias ner till hans föräldrar igen. Vi ska träffa Andreas (hans bror) som åker tillbaka till Stockholm imorgon. Så vi ska säga hejdå och umgås lite innan han far iväg. Jag ska snart gå och fixa till mig, men först ska jag käka frukost. Kaffet är färdigt, en macka med ost och hundra gurkskivor på.
Jag svarar på era kommentarer lite senare, som sagt frukost först! Ha en fin dag ♥


Kommentarer
liindblaads

haha jaa den e nice :P dock ska man nog vara ute första dagen

2010-12-29 11:34:49
URL: http://liindblaads.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: