Mum, on her way over'

Jag har skrivit det innan, men skirver det igen. Det är så skönt att mamma bor nära oss. Bara en gård härifrån. Många säger att det finns nackdelar med att bo nära sina föräldrar, jag kan inte komma på en enda. Men iallafall, mamma kommer som sagt över snart och jag tänkte baka lussekatter! Gott va? Får se till att sätta igång, det tar ju ett bra tag att göra dem. Lägger upp bilder när dom är klara. Kram på er så länge.


Här har ni min coola mamma! Haha, jag envisades om att få sätta på henne en keps och fota henne, något hon inte tyckte vart så kul men som jag asgarvade åt. Älskar dig mamma!


Kommentarer
Tom

Nä vilken hemsk bild på morsan,väldigt osmickrande.. Men förresten så tycker jag definitivt att vi ska köpa någon julkapp till varandra i år!! :)

2010-12-05 14:08:18
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: