Kylan biter

Hejsan!
Allt bra? Jag mår bra, förrutom att jag är iskall efter rundan med Denche. Vilken tidig vinter vi har fått, massvis med snö och kylan som biter enda in i benmärgen. Men jag ska inte klaga. Jag gillar snötäcket över landet, och kylan får man stå ut med. Klä dig för väder som man säger, så är det no problemo. Kvällarna är riktigt mysiga, vitt och fint överallt och i alla fönster lyser det upp. Nej härligt värre! Eller vad tycker ni bloggläsare?

Idag ska vi åka och handla igen. Hittade inte allt på Center Syd igår så idag beger vi oss till Lund eller Malmö. Fast jag hittade en julklapp till pappa och joy, dom kommer bli jätte glada! Så nu är det bara till resten jag ska handla.. Och jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska hitta på.. Och Tobias födelsedagspresent?! oh..
Lite hjälp, tack? Nej. Får gå och äta frukost och väcka Tobias. Ni får ha en fin lördag mina vänner. ♥


Gammal bild. Sen förra hösten, i min mammas trädgård.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: