Julklappar

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er. Jag mår helt okej, fortfarande lite förkyld med jag är självklart bättre. Den bästa medicinen har ju kommit hem. Tobias. Äntligen! Stackarn var en av dom ca 800 passagerare som blev fast på tåget i nästan 7 timmar, sen en bussresa hem på 6 timmar? Så totalt 13 timmar från att det skulle ta 4? Usch.. Men nu är han i säkert förvar, hemma hos mig. Just nu är han och bytar till vinterdäck, jag sitter här och sneglar mot tv:en lite då och då. Det är ju Racheal Ray! Nåja. Ska inom kort in i duschen och göra mig iordning. Vi tänkte åka till center syd idag med Louise och Oscar och kolla efter julklappar. Känns som det är dags..
Annars önskar jag er en fin dag! Puss


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: