I'm a waterbomb

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er. Jag liknar en vattenbomb som i vilken sekund som helst ska spränga. Jag har inte berättat för er att jag har fel på mina njurar. En komplilation för att jag inte skött min diabetes. Och det gör att jag läcker ett viktigt ämne, äggvita. Jag har också större hål i mina njurar än vad man ska ha, och det gör att vätska åker ut i blodet istället. Därför svullnar jag. Jag äter medicin som ska förhindra att det blir värre, sänka mitt blodtryck och stoppa läckaget. Förhoppnigvis stabiliserar det sig snart! Just fight, when I got the chance..

Nog om tråkigheter. Inga planer för dagen, får helt enkelt se vad som händer. Tänka göra mig lite frukost och lägga mig i sängen och titta vidare på one three hill. Så vi syns sen. Ha en trevlig bra dag, kram!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: