Hejdå 2010

Godmorgon!
Dagen som vi alla väntat på har äntligen kommit! Sista morgonen på 2010, och när klockans slag slår tolv inleder vi det nya och förbättrade året. För många innebär ett nytt år förändrinar, förbättringar och löften. För andra bara en stor fest. För mig, jag ser det som en ny start att göra saker man borde gjort. Jag ser ett nytt år som en ny chans att hålla sina löften, att förbätttra sig och göra förändringar. För egentligen hur många är det som verkligen håller sina nyårslöften? Jag är inte en av dom som lyckats göra det iallafall. Men detta året, yes!

Ikväll blir det fest! Mamma kommer hit och äter middag hos mig och Tobias. Tacos står det på menyn, med en massa goda nachos till. Efterrätten blir simpel, men gott - chokladpudding med grädde. Vännerna väntas komma någon gång efter middagen och då sätter partyt igång. Jag är 100 procent beredd på det nya året nu!!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: