Happy birthday to you ♥

Grattis min älskade Tobias, på 22-års dagen! Idag är det ingen vanlig dag för det är min älsklings födelsedag, hurra hurra hurra! Hoppas du får världens bästa dag mitt hjärta för det är du värd! Älskar dig min vackra prins!

Godmorgon förresten. Allt bra? Jag mår jätte bra, för det är ju Tobias födelsedag idag! Det ska självklart firas. Det kommer folk senare under dagen och Katarina (hans mamma) kommer vid 12-tiden. Det är så kul med födelsedagar, tycker inte ni det? Jag älskar det. Speciellt att ge presenter, jag själv blir så glad av att ge. Vi har lite att fixa nu under dagen så jag får se till att börja med att hoppa in i duschen. Men vi syns ju under dagen!

Han fick en
metoyou nalle av mig nu på morgonen när han vaknat. Gullig va? ♥



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: