December, 3/12

Godmorgon.
Gud vad trött jag är! Jag har endå sovit relativt länge och verkligen sovit utan en massa vaknanden och så. Kanske därför jag är trött? Har sovit för länge.. Nåja. Tobias sitter och spelar och jag sitter vid datorn. Har en del saker jag behöver kolla upp nämligen. Idag tänkte vi åka iväg och kika efter en födelsedagspresent till Tobias. Han fyller år den 9:e, torsdag nästa vecka. Börjar bli lite brådis att hitta något. Sen är det julklappar också? Jag har inte den blekaste aning om vad jag ska köpa till någon! Panik. Jag vill vara ute i god tid och få det fixat och inte hetsshoppa några dagar innan julafton.. Men det löser sig nog på ett eller ett annat sätt..
Har lite och fixa med nu. Men vi hörs, ha en bra dag så länge.  ♥


Jag längtar till sommaren, riktigt mycket..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: