Beautysleep

God förmiddag! ♥
Allt bra? Jag vaknade för en stund sedan, har sovit duktigt länge idag. Vet inte varför, somnade inte så sent igår tycker jag. Runt 2 vart väl klockan när jag slockna. Och ändå sover jag till halv 12 drygt? Inte bra!
Tobias är ute med Denche och jag gör ingenting vettigt. Men idag är det Söndag och jag tror vi ska städa undan efter veckan som gått. Ska ner i tvättstugan också och sätta upp oss. Dags att tvätta snart! För övrigt så har jag inga planer för dagen. Blir antagligen att träffa vänner lite senare. Ut och handla kanske.. igen? Har fortfarande inte hittat en födelsedagspresent till Tobias.. Blir förhoppningvis fler inlägg under dagen. Håll utkik!


Det är kallt, blött och jävligt. Men så jädrans vackert, mysigt och kul! Love snow.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: