Senaste..

Hejsan hoppsan..
Vill börja med och säga att uppdateringar, när det gäller bloggen kommer dyka upp lite när som. Jag haar lite av en bloggpaus kan man väl säga, då jag inte orkar med att sitta vid datan. Så ni får nöja er med någotinlägg i veckan bara, men ni överlever nog ska ni se.

Nåja, över till annat. De första två skoldagarna är avklarade! Det har gått bra hittils, är nöjd med mina klasskamrater också och även schemat är helt okej. På tisdagar slutar jag, (bara jag då jag inte behöver ha estetisk verksamht eftersom jag klarade det förra året) alltså jag slutar 11.35 vilket är enormt skönt!
Tänkte bara slänga in en o annan bild på mig själv som det ego jag är... Tänkte gå en sväng med bebisen. Tjarå




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: