Höst, skola och vovve

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er. Jag är fortfarande lite krasslig, (har varit jätte sjuk nu den senaste veckan) men idag känns det lite bättre. Jag var hos doktorn igår, och jag har bihålsinfektion.. dvs, vätksa i bihålerna. Så nu ska jag gå på en pencilinkur i 10 dagar.. Tråkigt, men nog med sjuka och tråkigheter.

Som sagt har vi skaffat hund, så det är full rulle hela tiden. Det är verkligen super roligt, gud så glad jag är fick behålla honom. Och imorgon börjar skolan, jag vet inte riktigt om jag ska skratta elelr gråta? Det ska bli spännande och roligt på ett sätt, få sina dagar sysselsatta och använda the brain lite igen. Men samtidigt så är jag inte ett så stort fan av skolan, är väldigt vääääldigt skoltrött... Men jag ska verkligen lägga manken till och kämpa till det yttersta! Nog med det också, jag har fortfarande sommarlov. Så nu ska jag käka lite frukost och njuta av den sista dagen av mitt sommarlov. Hoppas ni får en fin och en trevlig dag. Puss på er.

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: